۞☜ﺑـــﺮﻭ ﺭﻭ ﻏـﯿـﺮَﺗـِت ﮐــﺎﺭ ﮐـــﻦ☞✘✘
↩️ﻭ ﮔــﺮﻧــہ ﺳـﯿـﺒﯿـــلت ﺗـــﺎ ﻧــﺎﻓـِـﺘـَـﻢ ﺑــــﺎﺷـہ➭
↯↯ﻣــَــــــــــــــرد↯↯ ↫به ﺣــِﺴـﺎب ﻧـﻤـﯿـــﺎے
بــه کــسـی خــوبــی نــیــومــده . . . .
deg; هــر چـــی ســـــگ تـــر deg;.
radic;مــورد عــلاقــه تــرradic;
امروز از یکی عصبی شدم این گذاشتم حرف دل خیلیاست...یکم ادم باشید خواهش میکنم به اندازه کافی خدا حیوان افریده.....
----*+رویای محال+*----...ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68