... سلام عشقم امیدوارم خوب باشی! میدونم الان بهم میگی دیوونم چیکار کنم دیوونه توام! خیلییییییییییی خوشحالم عمرم میخوام از خوشحالی فریاد بزنم خیییییییییلی دوست دارم نمیدونم چی بگم حس درونمو حس کنی ولی عاشقانه و با تمام وجودم میپرسمت خدا جونم خیلی دوست دارم هرگز این روز فراموش نمیکنم خدا گریه ام گرفته نمیدونم چی بگم فقط خیلی میخوامت وجودم تو همه چیز و همه کسمی وای خوشکلم الهی که شبنمت پرپر شه برات تو تمام هستی منی! خدا جونم هیچ وقت هیچ وقت عرفان ازم نگیر این تنها ارزوی منه خدا تو که میدونی عاشقشم میمیرم براش خودشم میدونه دیوونه شم دیوونه صداش خنده هاش ...مگه نه عرفانم تعجب نکن از این کارم میخوام همه دنیا بدونن دوست دارم اره من عاشقشم من یک لحظه بدون اون نمیتونم زندگی کنم !عرفان زندگی منه باور منه قلب منه آره داد میزنم داد همه بشنون دوستت دارم عشقم
Mahsa 3 خرداد139120:53
Che chendesh ayyyy oghhh
پاسخ:ye vaght oghde nakoshe toro khob beriz biron shaiad shaiad yeki toro dos dasht albate har100melion ye nafar
onam shaiad.......Erfan نظر متعلق به مطلب با عنوان:بزار همه بدونن دوستت دارم...
یه پست قدیمی که با آرشیو 1391خرداد ماه برین میبنید داشتم کامنت های شما عزیزان میخوندم ممنونم تعدادتو زیاد نمیشه نام برد ولی انشاالله هر جا هستین سالمو تندرست باشین میون کامنت ها به این کامنت خوردم واسه اولین بار خوندمش ندیده بودم کنجکاو شدم مطلب چی بوده وقتی مطلب خوندم دلم بحال خودم سوخت اون روز چقدر شاد بودم الان چقدر....خدایی چطور دلت اومد!! به اون همه شور خودم که چقدر واسه خاطرت رو زیبای مطالب کار میکردم ولی حالا حتی حسشم ندارم رنگ نوشته تغییر بدم یا حتی مرتب واقعا دلم واسه خودم میسوزه شدید تو همین میخواستی پ خدافظ
----*+رویای محال+*----...ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45