
وجودتون واسه من یه معجزه ست
مثل شما هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگتون میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه![]()


تـــولـدتـون مـــــبـارک 



این چندمین تولدشماست؟
چندمین انبساط مجدد کائنات؟
این چندمین بار خلقت است؟
و چندمین انفجار سکوت؟
چندمین لبخند آفرینش؟
خورشید را چندمین بار است که میبینید؟
و ثانیه چندمین بار است که به احترام شما بر میخیزد؟
چندمین بار است که مجددا نفس میکشید؟
چندمین دم؟
چندمین آن؟
آه که شما چقدر خوشبختید...
و جهان چه پر غوغاست که
بیست و هشتمین تولدشما را جشن میگیرد!




فردا تولد دو تا عزیز دوست داشتنی هس


نام نمیبرم کی هستن


ولی آقایی تو که میدونی تولد کی هس

ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192