
باز هم قلم بر دست برای تو مینوسم محبوبم![]()
چه شبی ست امشب اسمان هم میبارد ![]()
انگار او هم فهمیده غم دلتنگیم را ![]()
تو میدانی که دوستت دارم ![]()
ودلم غم زده اس و من میدانم که تو نیز عاشقم هستی.![]()
روزگاریس که تو فداکاری میکنی و من ازتو بیشتر![]()
تو خوب میدانی که محال هس فراموشیت![]()
پس بگذار در آغوشت بگیرم بگذار نفسهایمان یکی شود![]()
تا کور شوند حسودان![]()
من زنانگیم را فقط پای مردانگی تو میدهم![]()
دستایم را بگیر و در این باران چرخی بزن![]()
و پایان بده به رویای محال اگر تو![]()
خودت را به رویاهایم بسپاری![]()
قول میدهم رویایی ات خواهم کرد ![]()

دلنوشته خودم(شـــبــنــمــــ)![]()
ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45