گـمان میـکردم قـانع بـاشی/
و بـه شـکستـن دلـم اکتـفا کـنی/
نه ایـنکه فستـیـوالـی از دروغ به راه بـینـدازی/
و در آخـر بـگویـی:/
ldquo;میـروم تا اذیـت نـشوی بـهتـرین مـن!rdquo;/ آ
ن قدر مرا سرد کردی .../
از خودت ../
از عشقت ../
که حالا به جای دل بستن یخ بستم .../
حالا به سمت احساسم نیا که لیز میخوری !!/
----*+رویای محال+*----...ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83