همین قلبی که در اعماق آن صداقت و یکرنگی است ،
روی دیواره های سرخ رنگ آن تنها نام مقدس تو حک شده است
می تپد برای تو ، شکسته است بدون تو ، دلتنگ است از دوری تو ،
خوشبخت است در کنار تو ، تنهای تنهاست به عشق تو
صدای قلبم را بشنو ، صدایی که از اعماقش میتوانی نام مقدست را بشنوی
هر تپش از این قلب عاشقم ، تنها به امید بودن تو در قلبم است
این قلب را نا امید نکن که تنها امیدش تویی
این قلب را نشکن که تنها عشقش تویی![]()

امروز بی همتا و بی مانند
برای من
منی که تو را از جانم دوست تر میدارم...![]()
تار و پود ذهنم عجین شد با این زمان خجسته از روزی که قلبم با حس
بودنت آشنا شد...حقا که پرو بالم بخشیدی با آمدنت![]()

منتظر کوچکترین بهانه بودم![]()
تا بزرگترین تبریکم را نثارت کنم![]()
حالا که بزرگترین بهانه دلم هستی
عاشقانه و صادقانه میگویم
دوســــتت دارم
و
تولـــدت مبارک
![]()
ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100