آره باور داشتم دوستم داری
اما باور من، به تو ربطی نداشت
من دوست داشتم که اینجوری باشه
برای همین خودمو گول میزدم
اما الان دیگه میدونم
هر چیزی که بود علاقه نبود
هیس اجازه بده
به من میگی بدبینی..خودت بدتر از منی
تویی که دیگه اعتماد نمیکنی...
اساسا من به هیچکس اعتماد ندارم
داشته باشمم صد درصد نیس چه میشه کرد
درس زمونس دیگه
----*+رویای محال+*----...ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64