دل نوشته ..

خرید بک لینک

سلام عزیزترینم سلام تنها دلیل زندگیم امدم تا بعد از مدت ها از دل خستم برات بنویسم با خودم قرار گذاشته بودم دیگه حرفی نزنم اما دلتنگی هام نمیزاره هرچند هر چی برات بنویسم بی فایده هس اما دلم با این چند خط کمی آروم میگیره.

عرفانم دلم برات تنگ شده عشقم....دوستت دارم هر جای این دنیا که باشی الهی همیشه بخندی دلم برا خنده های قشنگت تنگه اما چه کنم که دیگه ندارمت و دیگه خنده هات سهم دلم نیست ولی همین که شاد باشی شادم....و حتم ندارم بدون من شادی و فقط منم که از عشقت بیمارم اما خیالی نیست ارزشت بالا تر از ایناست و تا جون دارم همه رو پس میزنم تو دنیای من و قلب من فقط تو باید باشی...دیگه هیچ آرزو وانگیزه ی برا زندگی ندارم جز این که به عشق تو نفس بکشم و زندگی کنم...کاش بودی تو این لحظات سختم یعنی از اول سال جدید همینجور بلا میادگفتم برم سفر کمی دور بشم اما رفتم این داستان خاستگاری اونجام پیش اومد خاله جان گیر داده بود که منو جاری دخترش کنه یه یکساعت منو کرد تو اتاق که نمیدونم اقا میلاد وکیل خونه داره و...مخم کلا خورد اینقدر عصبانی شدم سر خاله داد کشیدم گفتم ممنون خاله جان همون شما دخترتو شوهر دادی بسه نمیخواد منو شوهر بدی رفتم بیرون که قبل این که برم از خونه بیرون آقا میلاد جلوم گرفت که چرا نه میگی حداقل درباره ام فکر کن چنان سرم داغ بود به اونم پریدم که فکر نمیخواد من عاشق کسیم پ حالا که فهمیدی راتو بکش برو هر چند تصمیم گرفته بودم نگم عاشقم ولی اینقدر روم این چند وقت فشار بودچون از سال جدید این چهارمین نفر بود ولی آخرشم گفتم خیلی شب بدی بود تمام شب گریه میکردم که زن داداشم گیر که چیزی نشده حالا دلت نیست باهاش زور که نیست ولی چه میفهمید چی تو دلمه چی داره خفه ام میکنه اینکه یکی دوست دارم که کلا بی توجه هس بهم چطور میتونم ازداواج کنم وقتی تو دلم یکی دیگه هست وای از خیانت متنفرم...دلم خیلی میخاست اون شب کنارم بودی عرفان حداقل میفهمیدم یکی درکم میکنه کمکم میکنه مراقب دلم واحساسمه قول دادی عین دوست کنارم باشی ولی هیچ وقت نبودی .هیچ وقت چیزی زیادی ازت نخواستم چون منطق تو رو درک میکردم احترام بهش میذاشتم کاش توام کمی دل منو درک میکردی عشقم...این حرفای مینویسم که اگه روزی دیگه تو این دنیا نبودم که ایشالا اون روز نزدیک باشه بدونی خییییییلی دوست داشتم دارم و خواهم داشت عرفان عشق منطق نمیشناسه کاش اینو میفهمیدی کاش برگردی که فقط یه بار دیگه قبل مرگ صدا قشنگتو بشنوم دوست دارم با دل خودت برگری نه با دعای من...جدیدا بجا من دوستم برام نماز حاجت میخونه که تو پیشم برگردی میگه داری بخاطر کی زندگیتو خراب میکنی همه رو رد میکنی ایشالا برگرده خودم هرکاری بگی میکنم بهم برسین قول میدم . گفتم یاد گرفتم بدون هیچ خجالتی غروری حرف دلم بزنم که زدم جوابم قبلا ازش گرفتم دیگه نمیخوام بهش برسم وقتی اون حسی که من دارم اون نداره ...میبینی عرفان لذت ببر از این حالی که برام درست کردی درسته غرورت زیبات کرده ومن دوست دارم حتی مغرور بودن هاتو اما کاش کمی فکر دل منم بودی نامرد اینجوری که پیش میره این بازی پایان نداره جز با مرگ من تو هم همین میخوای هر چند همین الانم برات مردم ولی تو برای من همیشه همونی که بودی دوستداشتنی ترینی پسری که دوستش دارم عزیز ترین کسی که نفس کشیدنم بخاطر تو هس همه رویاهای محالم با تویه. همه عشق وجودم مال تو هست عرفانم من از تمام دنیا فقط به عشق تو زندم پیشاپیش تولدت مبارک بهترین هدیه خدا به من دوستت دارم با تمام وجودم و برات بهترینا رو ارزو میکنم کنار کسی که تو عاشقشی وچقدر خوشبخت کسی که عشق منو کنارش داره ..جمله ام سنگین بود اشک خود حسودم در آورد اما یه حقیقته وباید باهاش کناراومد که سهم کس دیگه هستی ومنم خوشحالی تو برام مهم وکسی که تو دوستش داشته باشی با تمام حسادتی که داره الان خفه میکنه میگم منم دوستش دارم چون حتما از من بهتره ...قفسه سینه ام درد گرفت این قلب دیگه قلب نمیشه بخدا میسپارمت عزیز ترینم

کاش اگه روزی نوشته هام خوندی و دیگه تو این دنیا نبودم بدونی خیلی دوست داشتم اما تو باور نکردی احساسم رو 97/1/21 خدا حافظ

----*+رویای محال+*----...

ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: يکشنبه 26 فروردين 1397 ساعت: 1:52

صفحه بندی