می پرسند : مجردی یامتاهل؟می گویم : "متعهد"چون تجربه نشان داده، نه مجردبودن، نشانه ی تعلق خاطرنداشتن به کسی است. ونه متاهل بودن، نشانه یتعهدو وفاداری!همه ی قراردادها را که روی کاغذهای بی جان نمی نویسند!بعضی از عهدها را روی قلب هایمان می نویسیم، حواسمان به این عهدهای غیر کاغذی باشد شکستنشان یک "انسان" را در هم می شکند... ----*+رویای محال+*----...
ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: سه شنبه 19 دی 1396 ساعت: 15:52