اشتباه اول من این بود که به تو اعتماد کردم.
اشتباه دوم من این بود که عاشقت شدم.
اشتباه سومم این بود که فکر می کردم با تو خوشبخت می شم.
اشتباه بعديم این بود که تو رو صد بار بخشیدم.
اشتباه هزارم من این است که هنوزم دارم با تو حرف می زنم
و بزرگ ترین اشتباه قشنگم این است که هنوزم دوستت دارم
و از دوس داشتنت دس نمیکشم
چون تو قشنگ ترین اشتباه زندگی بودی
که دیگر تکرارت نمیکنم
يه شب خوب و خسته كننده با ياد و خاطره تو در كنار عزيزانم مهموني خوبی بود چون یاد تو میافتادم به قول داداشیم چشام برق میزد خخ میگفت عین گربه ها نگا نکن پسرا رو از راه بدر میکنی هیچی دیگه غیرتی شد گفت چه مرگت امشب منو فرستاد پا ظرف شور خخخ عاشق غیرتتم قربون قد و بالات بره آبجی که نفسمی...خو اینم حس خاص امشبم که ثبتش کردم ههه96/7/27
----*+رویای محال+*----...ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43