دلتنگم نه برای روزهایی که رفتی ..
نه برای آرزوهایی که ورق ورق شعر کردم .
دلتنگم نه برای " بودن هایش " که با او باشد یا نباشد ، عاشقش هستم ! . . .
فقط دلتنگم برای دوستت دارم هایی که به او گفتم و او سکوت کرد !!!!
----*+رویای محال+*----...ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54