مے گویند : "مردها در عشق قانون ساده اے دارند بخواهندت برایت مے جنگند، نخواهندت با تو میجنگند."
اما من مردهایے را مے شناسم ڪه درست وقتے مے خواهندت با تو و خودشان مے جنگند.
آنقدر مے جنگند تا از تو و خودشان ویرانه به جاے بگذارند و ڪیست ڪه ویرانه را دوست بدارد؟!
آن روز دیگر دوستت ندارند و مے روند.
مردها چه دوستت بدارند چه ندارند یک روز یک جا سراغت_را_می_گیرند یادت_می_افتند
دلشان_تنگ_می_شود...
اما ما زن ها یک جور خاص عجیبیم
دوست داریم....
دوست داریم....
دوست داریم....
دوست داشتنمان آرام است جنگے نیست
نه براے به دست آوردن مے جنگیم و نه از دست دادن !
ما فقط در سڪوت اتاق خوابمان برق چشم مردے را مرور مے ڪنیم و چه باشد چه نباشد
گرماے آغوشش را به خویش مے پیچیم.
می مانیم، مے سازیم و عشق مے ورزیم. اما اگر روزے خسته شویم و ڪاسه صبر حوصله ما لبریز شود
یک شب ....
دو شب ....
سه شب ....
بیدار مے مانیم، اشک مے ریزیم،دلتنگ مے شویم و یک روز صبح بیدار مے شویم و مے بینیم عشق زندگی مان در قلبمان مرده است!
از آن روز، از آن لحظه دیگر فڪر نمے ڪنیم، دلتنگ نمے شویم، سراغے نمے گیریم .
----*+رویای محال+*----...ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89