rlm;فاجعه اونجاست که بخاطر یه نفر همه رو از خودت میرنجونی...
و همون یه نفر تو رو میرنجونه...!!!
و رنجیده شدنت هم اصلا واسش مهم نیس...
شب خسته کننده ای بود همش فشارم پایین بود اعصابم داغون داغونه دلتنگم حوصله ندارم پففف این زندگی کی تمام میشه فاتحه قلبم خوندم
----*+رویای محال+*----...ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40