احساس خفگی میکنم

خرید بک لینک

احساس خفگی...

دلت که از همه دنیا بگیره هیچ جای جز درد و دل با کسی که عاشقشی نداری و من بازم غمگین تر از گذشته با قلبی پر از درد اومدم اینجا سخته خیلی سخته دلت با یه کسی اروم بشه که نیست خدایا تاوان کدوم اشتباهم هس که حالم الان اینه دارم تقاص چی پس میدم انسان دوستیم رو؟؟؟سخته الکی بخندم و برو خودم نیارم که چه آشوبی تو دلمه همش بظاهر بخندی تا وانمود کنی خوشبختی اما نیستی خدا ببین از یه دختر شاد مغرور چی موند یه غرور شکسته و یه قلب پر از درد نه اینا رو نمیگم که از بنده ات گله کنم یا بخوام آهش کنم فقط میخوام بگم حقم نبود بنده تو خیلی دوست دارم حتی نمیخوام خاری به دستش بره همه میگن انسان دوستی خیلی خوبه اما من ازش ضربه سنگینی خوردم. خدا میدونی من قبل اون هیچ وقت پامو کج نذاشتم دل نشکستم همیشه بهم میگفتن مهربونیات کار دستت میده اینقدر خوب نباش دختر الان که نگا میکنم میبینم راست میگفتن ولی عوضش الان اینقدر نامهربونم که کارم شده دلشکستن اینجور نبودم اینجور شدم من قدرت این که از کسی که دوستش داشتم انتقام بگیرم رو نداشتم عوضش دیگران تاوانشو پس میدن اره میدونم خیلی بد شدم خدا جا بنده هات نیستی بدونی چه دنیای بی رحمی داری و چه بنده های بی احساسی دلم گرفته خدا تو خودت دیدی من نمیخواستم اینجور بشه اما عشق ذره ذره به وجود اومد میدونستم اشتباه حتی بیانش میدونستم با شناختی که داشتم ازش مطمئن بودم غرورمو میشکنه اما ته دلم گفتم اگه نگم به خودم ظلم کردم خواستم تلاشم بکنم تا بعد ها پشیمون نشم از نگفتن احساسم...گفتم و شکستم چیزی نگفتم حق دادم از اولم همچین قراری نبود واسه همین هیچ گله ای نکردم دل من لرزید و من اشتباه کردم حتما وقتی بیای بخونی میگی دختر دیوونه بی منطق من که بهت توضیح دادم اشکال نداره بگو هر چی دوست داری بهم بگو ولی اینو بدون یه حس وقتی ذره ذره به وجود بیاد منطق نمیشناسه یعنی تو عشق منطق جای نداره واسه همین هیچ وقت جوابت واسم قانع کننده نبود حالا باز بگو دیوونه من دوست داشتم واسم مهم بودی اینقدر بچه بازی در نیار به زندگیت برس.همش تلخی حتی نمیدونی چطور ادم میشکنی با حرفات....ولی منم میگم دارم به زندگیم میرسم اما اون زندگی که تو واسم ساختی منه احمق با عشق تویی زندگی میکنم که حتی دلم نمیاد نفرینت کنم میدونم با این نوشته همه بهم میخندن و سادگیم رو به تمسخر میگیرن که چرا چند ماه چند سال سوختم به عشق یکی که هیچ توجهی بهم نکرد...اما برام مهم نی یعنی هیچی واسم مهم نی مهم تویی بهترینم کسی که عاشقشم یه عشق واقعی شنیدی میگن اگه تونستی بدون هیچ رابطه ای بدون هیچ لمسی عاشق یکی بشی اون عشق واقعی و مقدس خوشحالم همچین عشقی دارم با این که دستم به دستت نخورد و..اما شدید دلتنگتم دلتنگ مهربونی با غرورت!! یه چی میگم نخندی دلتنگ اون عصبانیت هات شدم که زنگ میزدی از همه عالم شکایت میکردی همینجور از این بگو از اون بگو یه چیزی این وسط دلمو میلرزوند این که چه بامزه اسمم صدا میزدی میگفتی میدونی چیشده؟؟ خخ میبینی نابود نشدی بفهمی حال الان منو کاش به حال روزم بیافتی اما نه دوست ندارم زجر بکشی من کشیدم میدونم تحملش سخته مخصوصا اگه یه مرد بشکنه یه زن راحت احساسش بروز میده و درد و دل میکنه اما یه مرد چون مرد باید محکم خشک باشه و ضعف نشون نده دوست ندارم از درون بشکنی دوست ندارم غرورکه باعث جذابیتت شده بشکنه نه نفرین نمیکنم از خدا میخوام جای منم زندگی کنی خوشبخت و راضی با بچه های کوچلوت بهترین زن دنیا رو ارزو دارم برات پیش خودت نگو من چقدر بی غیرتم وبی احساس چه راحت میتونم تقسیمت کنم و بگذرم نه من از تو نگذشتم من از این عشق نمیتونم بگذرم ولی این یه چیزی هس که اتفاق میافته یه روز و من فقط واست ارزوی خوب کردم اما یه ببخشید به اون کسی که دوستش داری باید بگم و بگم ببخشید به کسی که مال اونه فکر میکنم و دوسش دارم امیدوارم حلالم کنه اون تورو داره من یادتو اونقدر زنده نمیمونم که باعث بهم خوردن اسایشتون باشم.. نوشته هام هرکی خوند بگم عشقم بد نبود بهترین بود اگه چیزی میگم شکایت از زمونه نه اون عزیز دل من بهترین منه دلم یکم شکسته ولی نمیشه گفت اون بد بود یا بد کرد گناه اون فقط این بود نمیدونست با دخترای دیگه یه فرقی دارم...ولی یه چی به عشقم بگم با تمام عشق و احساسی که بهش دارم و واسم عزیز من درد و دل نمیکنم که تو برگردی عاشقم باشی و مال من چون برگشت تو دیگه فایده ای نداره دلی که شکست دیگه دل نمیشه اما فقط میخوام برگردی باهات بحرفم دوستت دارم همیشه اما اون کسی که احساسم واسش مهم بود بجای من زندگی کن شاد باش خنده هاتو دوس دارم پ بخند همیشه

----*+رویای محال+*----...

ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال می‌کنید

برچسب: احساس,خفگی,میکنم, نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 20:44

صفحه بندی