هییی روزگار...
سلام به بازدید کننده ها وبلاگ رویای محال از این که تا الان بنده حقیر و نوشته هام رو تحمل کردین ممنونم از کل شبکه هام(اینستا, تلگرام و.. )خارج شدم مونده اینجا رو تعطیل کنم که بعد این حرفام دیگه نویسنده نداره ممنون از کسانی که در کنارم بودن و با حرفاشون انگیزه زندگی بهم دادن لطف و محبتتون غیر قابل جبران برام ممنونم از کسایی که کم از خواهر و برادر نبودن واما اون کسایی که اذیت کردن تهمت زدن درباره ام فکر بد کردن فحش حرف غیر اخلاقی یا هرچیز که جایز نیست بگم چون این چیزا در دنیای مجازی هس دنیای مجازی یعنی یه شخصیت پلاستیکی بی احساس البته بلا نسبت بعضی ها در کل این ادما که اذیتم کردن و بارها بعضی ها خودشون رو جای عشق من جا زدن یا کامنت گذاشتن اینا رو هرگز نمیبخشم و حلال نمیکنم ایشالا هم بزمین گرم بخورن چیه ادم خشن ندیدین اره من از سگ سگ ترم پ پا رو دم من کسی نباید بزاره پ اگه خوبی بدی دیدین ببخشید هرکسم نمیبخشه به جهنم شاید لیاقتش همون بوده که بد باشم باهاش... بعضی ها لیاقت خوبی ندارن خوبی از حد بگذره فک میکنن وظیفه ات هس نه جانم وظیفه در صورتی هس که ارزش محبت یکی بدونی تو 24سال سنم دل نشکستم حتی دل یک پسر عاشق رو همیشه به غرور پسر احترام گذاشتم ولی کاش شما پسرام کمی رحم مروت داشتین یکم انسانیت بازی با دل دختر و احساسات معصومش مردونگی نیست یعنی مردونگیت زیر سوال بردی هرچند اینجور ادما مرد نیستن تفاله جامعه ان امیدوارم بجا نر بودن مرد باشین البته بگم بعضی پسرا یه موشون به صدتا دختر میارزه.... ولی چه فایده نه کسی قدر دختر خوب میدونه و نه پسر خوب بعضی ها باعث میشن بشکنی و دیگه ارزشی واسه خودت قایل نشی و گند بزنی بخودت الان حال من اینه یعنی یکی گند زد بزندگیم خدام گند بزنه بزندگیش و در اخر خدافظی میکنم از این عشق واگذارت کردم بخدا جواب دل من با اون.......................... لیاقت حرف زدنم نداری مثل خودت سکوت تحویلت میدم فک نمیکردی یه روز اینجور بحرفم باهات برای ادم بی احساس بی عاطفه ای مثل تو محبت حرومته چون تو ارزش محبت و عشق نمیدونی لذت بردی 5سال خون گریه کردم و باز سکوت کردی ولی تقاصش پس میدی چون به عدالت خدا شک ندارم... از الان تو مسئول هر اتفاقی که بر من میافته هستی خدانگهدارت نباشه دیدار به قیامت
----*+رویای محال+*----...ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66