خودت خواستی که نباشم

خرید بک لینک

آخرین حرفم به تو

همینو مگه نمیخواستی که ولت کنم, فراموشت کنم

چیه حالا این حرفام بهت سخت میگذره انتظار نداشتی یه روز من اینقدر بی رحم بشم

بی رحمی بی رحمی میاره اقا عرفان وقتی تو اینقدر مغرور و خود خواهی همیشه دنبال تلافی انتقامی انتظاراتت کم کن

من از عشق برات کم نذاشتم اگه کنارم بودی 100برابر این حرفا واست بودم میدونی خود واقعیم نمیتونم باشم تو فضا مجازی هر حرفی نمیتونم باهات بزنم حتی تو همین پست های خصوصی... حضورت حس میکنم ولی نمیخوام حس بشی چون خودت نمیخوای منم اسرار ندارم وقتی فقط به زبون میاری که ارامش من مهم برات اما در عمل اونجور نیستی و خوب میدونی ارامش چطور دارم ولی باز بی رحمی

من همون شبنمی بودم که تو قول مردونه دادی بهش که اگه با همم نبودیم من همیشه کنارتم مردم مردای قدیم سر قولاشون بودن تو که مرد قول نیستی قول نده خب

حالم از سکوتت بهم میخوره میدونی چرا چون میدونم کلی تیکه بارم میخوای کنی اما نمیگی راحت باش بگو بخاطر عشق تو خیلی خوردم

فقط برام سوال اقا شما این همه حرف قشنگ به چند نفر گفتی چند نفر داغون کردی به چند نفر گفتی تو بهم ارامش میدی با تنها کسی که اراممم تویی...

شهامت داشته باش بگو الان ارامشت کیه از خودت خجالت بکش چون تو نامرد تر از همه نامردای میدونی چرا چون هنوز ادعات میشه دوستم داری خیلی زیاد هنوزم اگه پا حرف بیاد وسط میگی من بهت دروغ نگفتم ببخشید دروغ بچی میگن دروغ همینه دیگه اما من عاشق بودم حالا تو هه منو مسخره کن هه بخند هه لهم کن

تو درک نکردی و نفهمیدی عشقم رو تو نابودم کردی با تمام عشقی که بهت دارم به همین اندازم ازت الان متنفرم من خر بودم خدایی یعنی سگ ارزشش بیشتر جلو تو من اینقدر برات بی ارزش شدم که حتی یه بارم باهام نحرفیدی من زنگ نخواستم ولی توی بی احساس که پستام رو میخونی میتونستی تو این 5سال ارومم کنی نکه بی وجدان از دور گریه هام رو نگا کنی ایشالا یه ضربه عین من بخوری نتونی کمر راست کنی تا شاید گوشه ای از دردای منو بکشی

خیییییییلی بدی تو ثابت کردی هیچ مردی لایق محبت نیست من از کسی خوردم که جلو همه گفتم نگین تورو خدا نگین عرفان اینجور نی ولی همون کسی که همه باورهام رو خراب کرد همون کسی که ایمانم بخاطرش از دست دادم ثابت کرد همه حرفای دیگران درست بود و من عروسک دست تو بودم و تو هیچ فرقی با بقیه نداری فقط روشت متفاوته

اگه واقعا باور و احساس من برات مهم باشه از حقت دفاع میکنی و میگی اینجور نیستی و من برداشتم از تو درست بوده ولی اگر حرفی واسه این پست نزدی یعنی مهر تاییدیه حرف مردم رو زدی که گفتن من وسیله بازی تو بودم و عروسک تو ولی میدونم اخر این پست بازم تو به من توجه نمیکنی و بی احساس از حرفام رد میشی چون من هیچ وقت جایی تو زندگیت ندارم حتی قد یه دوست

افسوس بر این دل عاشقم خدافظ پسر گل امیدوارم با شکستن من زندگی خوشی داشته باشی

دانلود آهنگ جديد

----*+رویای محال+*----...

ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال می‌کنید

برچسب: خودت,خواستی,نباشم, نویسنده: بازدید: 359 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 20:44

صفحه بندی