تولدت مبارک

خرید بک لینک

هر چند دلم ازت پر هست ولی هرگز نمیتونم انکار کنم عشقم رو

ویادم بره خوبی هات رو

چون همه دنیای من بودی

و فراموش شدنی نیستی

شاید من عشقت نباشم و برات بی اهمیت

دوستتمم نداشته باشی اما

من با همه تنفر ودلخوریم هنوزم دوستت دارم

تولدت مبارک باشه

به قول این بچه های امروزی یکی از فانتزی هام این عکس پایین

که آرزوم بود یه روز اینجور تبریک بگم

اما خب دنیا نخواست البته اشتباه خودم بود که دلم لرزید نمیدونم نفرینت کنم یا دعات فقط میسپارمت به خدا....امیدوارم امسال سال آخر زندگیم باشه چون نمیتونم این عشق تو دلم بکشم و حسی به کسی داشته باشه و به اجبار پا تو زندگی کسی بزارم که حسی ندارم بهش...ولی امیدوارم که به اندازه تموم این سال ها که من خوشی ندیدم عوضش تو بجا من تو برابر دیده باشی ببینی و زندگیت سرشار از عشق و شادی باشه اما اگه بدی کردی در حقم که حسابش باشه با خدا...ولی یه چی همین اندازه که با عشق برات نوشتم همین اندازه هم ازت متنفرم چون بحال خودم رهام کردی کسی که گفت همیشه هوامو داره اگه عشقت نباشم دوستت میمونم...معنی دوستی رو هم فهمیدم یعنی دمت گرم بامرام اگه صبرم سر امد بخاطر فشار های داداشام و خانواده واسه ازدواج دلم میترکه وقتی هیچ کس حال دل بیچاره منو نمیدونه نمیفهمه که من نمیتونم بپذیرم بودن به کس دیگه رو خدا لعنت کنه هرچی عشق و عاشقی خدا لعنت کنه این قلبم رو خدا لعنت کنه اونی که باعث شد با تو بحرفم خدا لعنت که دل مهربونم رو که طاقت غم هیچکس نداره چوبشم اینجور خوردم تنها لطفی که میتونی واسه کسی که بخاطرت زندگیش اینجور شد کنی اینه موقع فوت کردن شمع تولدت با تمام وجودت ارزوی مرگم کنی

----*+رویای محال+*----...

ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال می‌کنید

برچسب: تولدت,مبارک, نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 20:44

صفحه بندی