مهری ام

خرید بک لینک

یه مهر ماهی...

مغروره؛اما اگه دل بدی...

غرورش رو فرش زیر پات میکنه!

گاهی خودخواهه؛اما اگه دل بدی...

تمام خواسته هاش در تو خلاصه میشه!

پیچیدست؛اما اگر دل بدی...

برات تبدیل به یک جمع ساده میشه!

لجبازه؛اما اگه دل بدی...

آتیش میزنه به هر چی که با تو سر لج داره!

آره یه مهر ماهی اینجوریه!

عشقشم مثل همه ی چیزای دیگش خاصه...

من یک مهری ام...
من همون دیوونه ایم که هیچوقت عوض نمیشه...
همونی که همه باهاش خوشحالن؛اما کسی باهاش نمی مونه...
همونی که اونقدر یه اهنگو گوش میده که از ترانه گرفته تا ریتم و خوانندش متنفر بشه...
همونی که هق هق همه رو به جون دل گوش میده؛اما خودش بغضاشو زیر بالش میترکونه...
همونی که همه فکر میکنن سخته،سنگه؛اما با هر تلنگری میشکنه...
همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه؛اما همه ناراحتش میكنن...
همونی که تکیه گاه خوبیه؛اما واسش تكیه گاهی نیس...
همونی که کلی حرف داره؛اما همیشه ساکته...

تو زندگی یه متولد مــاه مـــهــر ...
بعضی وقتها دلش رو میبرن و میشه بیدل؛
ولی بعضی وقتها نمیبرنش،میذارن بمونه؛ولی میشکننش
تیکه های شکسته رو جمع میکنی و کنار هم میذاریشون
دل داری اون موقع؛ولی یه دل شکسته،
شکل ظاهریش مثل دل هست؛
ولی دیگه اون دل واسه آدم دل نمیشه،
درست عین یه آینه شکسته که وقتی تیکه هاش رو کنار هم بچینی ظاهرش شبیه آیینه میشه؛
ولی دیگه مثل یه آیینه ی سالم نیست که تصویر رو نشون بده ...
اون دل دیگه دل نمیشه...

اینــــارو هـــیچوقـــت روــے یه مهــــــر ماهــے امتحــــــان نکنیــــــد
کم محلــے کنــے نمیاد دنبالت ....ترکت میکنــــه !
باهاش خشــــن باشــے مهـــربون نمیشه....ترکت میکنــــه !
زیاد سراغــــش نرــے , سراغت نمیاد , ....ترکت میکنــــه !
حسادتشو تحریک کنــے قدرتو نمــے دونــــه...ترکت میکنــــه !
تركــــش كنــے, نازتو نمیكشــــه....تركت میكنــــه !
فقـــط رو راست و مهربون بـــاش ...........مهرــے هیچوقت ترکت نمیکنــــه و درکت میکنــــه و باهات مــے مونـــه ... !!! همینـــو بـــس

1.جذابیت خاصی تو چهره دارن،اکثرا لبخند زیبایی رو صورتشونه.
2.با اینکه مغرور به نظر میانTخیلی مهربون و دلسوزن و با هرجور آدمی میسازن.
3.خیلی دوست دارن عاشق بشن و طعمشو بچشن.
4. به تمیزی و نظم اهمیت میدن.
5.خجالتین و واسه اینکه کسی نفهمه یا احساسات سادشون آسیب نبینه،تا از طرف اطمینان پیدا نکنن باهاش دوست یا خودمونی نمیشن.
6.عاشق شیرینی و شکلاتن.
7.اگه به کسی دل ببندن هرگز فراموشش نمیکنن.
8.تو زندگی اگه از طرف مقابل دلگیر بشن خیلی زود خودشون برای آشتی پا پیش میزارن؛حتی اگه مقصر نباشن.
9. مهربونی متولدین این ماه قابل وصف نیست.حتی با وجود ناراحتی و استرس،همیشه خنده رو لباشون جلوه میکنه.
10.اهل تلافی کردن نیستن و بدی ها رو خیلی زود میبخشن.
11. همیشه دوست دارن مورد نوازش و مهربانی اطرافیان قرار بگیرن.
12. تو همه لحظه ها به یاد خانواده و نزدیکانشون هستن.
13.این افراد قلب قوف العاده شکننده ای دارن و فوق العاده احساساتین.
14.به خرید کردن علاقه خیلی زیادی دارن.
15. همیشه به فکر پیشرفت هستن.
16. افراد متولد ماه مهر خیلی افراد خونگرم و جذابی هستن که هرگز نسبت به پیشرفت اطرافیانشون حس حسادت ندارن.
17. نسبت به عشقشون فوق العاده حسودن و سعی میکنن هیچوقت از دستش ندن.
18.بیشتر از اینکه بگن دوست دارم میخوان این کلمه رو بشنون.
19. فوق العاده آروم هستن؛طوری که وقتی کنارشون هستی احساس آرامش میکنی.
20.خداوند برای اینکه بشر از مهر و محبت تهی نباشه،متولدین ماه مهر رو آفرید.
ما مهرماهی ها همیشه باید شاد باشیم...

----*+رویای محال+*----...

ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال می‌کنید

برچسب: مهری, نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 20:44

صفحه بندی