درد و دل با خداتلخ ترین شب زندگی متنفر از همشون از هر کس که میخواد بزور خواسته هاشو به من تحمیل کنه از کسی که بزور میخواد منو پا سفره عقد ببره دایی ازت متنفرم خدایا نفسم تنگه اخه این چه تعطیلات عیدی شد این چه شانسی هس من دارم فشارم از سر شب سه بار داره میفته چراا خدا من تحمل ندارم خدا شرایطش ندارم نمیخوام کسی بشکنم تو از دلم میدونی واسم سخته چرا کسی درکم نمیکنه دوست ندارم مگه زور اه من نمیدونم اینا اومدن عید پیش ما باشن یا منو عروس کنن مونده بود خاستگار همین موقع که اینا هستن بیاد پفف پسره ...خدا توبه الهی شنبه نبینمت زیر 18چرخ بشی باید ازش ضعف پیدا کنم اووف خدا همیشه کمکم بودی اینبارم باش این دایی که من دارم همون شب محرم میکنه منو...من نمیدونم نون و اب منو این میده که بهش سخت میگذره من شوهر ندارم من باید ناراحت باشم که جوونیم داره میره هیچ لذتی از زندگی نمیبرم اون غصه میخوره..اه مرده شور هر چی پسر ببرن تو شهر این همه دختر خوب من نمیدونم هر کس میخواد دختر معرفی کنه منو میگه انگار من از اسمون افتادم زمینه فرشته الهیم بابام منم مثل یکی دیگه مثل هزاران دختر دیگه منم بدی دارم هیچ کس کامل نیست اینقدر بدم میاد از این زنای وراج هر جا میشنن از دختر فلانی فلانی تعریف میکنن شوهر پیدا میکنن یکی نی بگه بر دختر خودت بگیر اگه خیلی خوبه باایمان دست تو جیب خودش چرا بر دختر مردم پیدا میکنی من نمیدونم جای کیو تنگ دارم که هر چی بدبختی مال منه یکی نی بگه بتوجه تو خر کی نظر میدی ولی ماشاالله اینقدر پرو هستن هر چی بگی از رو نمیرن, خدا من همین جور زندگیم زهر هس زهرترش نکن من نمیتونم خدا این همه عشق احساسات پاک رویاهام که همه رو با یه نفر ساختم به یکی دیگه بدم اون کسی که حس ندارم بهش غلط کرده هر کی گفته عشق تو زندگی میاد که اولیش خودم بودم غلط کردم..خدا تو بگو این خیانت نیست من وقتی بهش نگا کنم هر لحظه هر کاری من یاد اون میفتم قلبم برا اون میتپه کاش قلبم زبون داشت از خودش دفاع میکرد هنوز نمیتونم و نتونستم با شکستم کنار بیام حالا یکی بشکنم چون خودم شکستم این انصاف نیست بخدا نیست بهش میگم یکی دوس دارم میگه اشکال نداره من تلاش خودم میکنم تو ارزشش داری نه اخلاقم میدونه نه میشناسه منو یه بار منو دیده میگه تو ارزشش داری تو غلط کردی من ارزش دارم پسرک ظاهر بین عوضی همگیشون نگاهشون هرز فقط یه چی میبینن مرده شورتون ببرن نسلتون نابود بشه جز عرفانم ..اونم پسر بود اینام پسرن نمیگم اون پاک عالم نه هر پسری شیطنت های خودش رو داره نمیشه نباشه دست خودشونم نیست اینا همش از خراب بودن جامعه تو جامعه که کوفت داشته باشی نه کار نه هیچی و نتونی زندگی بچرخونی همین میشه ولی عرفان اونقدر عقل داشت که فهمید من هرز نیستم...حالا این واس من تشخیص داده من ارزش دارم خیلی خوبم تو بیجا کرد فاتحه بخونم تو تشخیصت ...متنفرم از داییم از همه که با هم یکی شدن بر علیه من خداروشکر پسر داییم پشتم بود اگه دختر بود حتما میرفتم بغلش گریه میکردم سخته همه تو جمع روت فشار عصبی وارد کنن هیچکس حامیت نباشه از هر جا عقده داشتن با داد و هوار رو من خالی کردن دیواری کوتاه تر از من نیست بهش گیر بدن امشب باز منو بالشتم گریه هیچکس نیست باش درد و دل کنم دارم خفه میشم اگه اینا رو نمینوشتم حتما میترکیدم این نوشته با دلی پر از درد و اشک تایپ کردم و با کلی غلط که حس درست کردن ندارم...ولی ثبتش کردم خاطره تلخم رو تا یادم نره کسای که عذابم دادن نمیبخشم هر کس که عذابم داده قلبم درد میکنه کاش صبح فردا رو ندید چه خوب میشه اینجو نه من عذاب میبینم نه اونا 96/6/16 ----*+رویای محال+*----...
ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: خداياااا,دارم, نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 20:44