
![]()
کـم کـم شـمارش روز هـا بـه اتـمـام مـیـرسـد . .
دیـگـر نـزدیــک است
فـــــریاد بـزنـیـم:
ای اهـل حرم مــیـر و علـمدار نـیامد،سقای حسیـن سیـد وسالار نـیامد
یه عده چفیه انداختن دور گردنشون ؛ یه عده شال سبز انداختن !
بدن ها بوی گلاب میده ! تسبیح به دست گرفتیم !
صبح تا شب رادیو تلویزیون و پخش ماشینامون همه هی میگن

هی از علی اکبر میگیم.. از علی اصغر میگیم...
اما راستش دل خیلی از ماها با امام حسین نیست !
خیلی از ماها حسینی نیستیم الکی هی میگیم حسین ...حسین !
اگر ادم حسینی باشه مگه ریا میکنه ...؟ مگه گرونفروشی میکنه ؟
مگر حق بچه یتیم رو میخوره ؟ مگروعده سر خرمن میده ؟
مگر دروغ میگه ؟ مگردنبال ناموس مردم راه میفته ؟
مگر مردم ازاری میکنه ؟ مگرحق رو ناحق میکنه ؟
مگر دین رو به دنیا میفروشه ؟ مگرربا خواری میکنه ؟
خیلی از ماها دلمون رو نتونستیم راست و حسینی کنیم
افتادیم به جون ظاهرمون
خیلی از ما نتونستیم مسلمون باشیم شدیم مسلمون نما ...
فقط ظاهرمون قشنگه !

![]()

سلام به همه دوستان وبازدید کنندگان وبلاگم
ماه خون ماه اشك ماه ماتم شد ، بر دل فاطمه داغ عالم شد .
فرا رسيدن ماه محرم را به عزادارن راستينش تسليت عرض ميكنم

با فرا رسیدن ماه محرم وبلاگ به مدت یک ماه تعطیل هس
چون نیستم این مدت و درگیر کارهای هیئت هستم و فرصت نمیکنم
وبلاگ رو بروز کنم از همه شما دوستان خوبم بابت
این که همیشه به من لطف داشتین و وبلاگم رو دنبال کردید
و با نظرات خوب وقشنگتون خوشحالم واقعا ممنونم
امیدوارم بتونم با سر زدن به وبلاگ هاتو جبران کنم
ان شاء الله تو این ماه عزیز هر کس خدایی نکرده
مریضی داره شفا پیدا کنه وهر کس هر آرزویی داره برآورده بشه
واسه همه شما جوونا های عزیز دعا میکنم
عاقبت بخیر بشین ودر راه خدا قدم بردارید
وزهرایی و علی وار زندگی کنید
التماس دعا
اجرتون باآقا سید الشهدا
خدانگهدار
----*+رویای محال+*----...