عـــــــــــزیزکمـــ تولد مبارکــــــــ

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم
تولدت را تبریک می گویم
آغاز بودنت مبارک![]()

آبجی گلم خیییییلی دوستت دارم 
تولدت پیشاپیش مبارک
صورت ماهت رو میبوسم این هدیه من وداداشت
البته قابلتو نداره هااا شرمنده کم گذاشتم دیگه
به بزرگی خودت ببخش... 
.gif)
عرفان جووووونم عزیز دلم از طرف من آبجیم
یه بووووس محکم بکن
نه همه نمیگی که گازت میگیرم
----*+رویای محال+*----...ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104