
عشــــق رویـــاهای من کسیــه که حتی وقتـی مث سگ و گربه ب جون هم میوفتیـــم شب نذاره از بغلش جُــم بخورم و بگه : آشتی نکردیما !!!! ولی بدون تـو خوابــم نمیبره ...
ادامه مطلب
یکی را دوست دارم همان کسی که شب و روز به یادش هستم و لحظات سرد زندگیم را با گرمای عشق او می گذرانم ! یکی را دوست دارم ، بیشتر از هر کسی ، همان کسی که مرا اسیر قلبش کرد ! یکی را دوست دارم ، که می دانم او دیگر برایم یکی نیست ، او برایم یک دنیاست ! یکی را برای همیشه دوست دارم ، کسی که از دوری و دلتنگی...
ادامه مطلب